FUNDAMENTEEL JE HONGER STOPPEN

Continue je gewichtsverlies niet kunnen behouden na bijvoorbeeld weer een dieet, betekent dit: 1) grote frustratie, 2) het werkt niet, 3) je wilt uiteindelijk de handdoek in de ring gooien. Dus waarom wel door blijven gaan met wat niet werkt? Wat werkt wel? De 5 vormen van honger stoppen! Geesthonger (emotie-eten), omgevingshonger, gewoontehonger, bloedsuikerhonger en buikhonger. Mijn 10 ‘fundamenten’ stoppen die honger.

Door blijven gaan met hetzelfde maar steeds een ander resultaat verwachten, is volgens Albert Einstein de definitie van idiotie. Zie het zo: stel dat je huis steeds een scheur in de muur krijgt. Ben jij dan een persoon die continue de terugkerende scheur in de muur maar blijft repareren?

 

Stel jezelf de vraag

 

Of ga je jezelf DE vraag stellen? Hoe komt die scheur in de muur er steeds? Het antwoord is dan simpel: het huis zakt weg omdat er fundamenten kapot zijn. Reparaties boven de grond zullen dus nooit blijvend effect hebben, als men niet eerst ondergronds gaat kijken.

Een oplossing vinden om succesvol en blijvend af te vallen via “bovengrondse” symptoombestrijding (zoals enkel diëten en sporten) is dus gedoemd te mislukken. Daarom als iets niet werkt, doe wat anders.

Mijn 10 fundamenten voor blijvend gewichtsverlies succes zetten jouw “huis” weer recht, waardoor anders eten en meer of anders bewegen wel effectief gaan zijn…en blijvend.

 

In één keer goed

 

In slechts één keer de fundamenten grondig repareren. In één keer goed dus. Voor jouw gezondheid van lichaam en geest. Om de lichamelijke vrijheid te ervaren van permanent verdwenen overtollig vet. Om de geestelijke vrijheid te ervaren van eetrust en denken als een winnaar in het leven. Om al jouw overige persoonlijke redenen van afvallen werkelijk te ervaren en te voelen. Iedere dag weer.

Durf daarom uit zelfliefde te investeren in de aanpak van je lichaam en geest. Ze zijn namelijk alles wat je hebt.

De 10 hongerstop fundamenten

Nr 1 DOELGERICHT WERKEN

Het resultaat is de motivatie en “magnetische” aantrekkingskracht ervaren van doelgericht werken. Je ziet, voelt en “proeft” blijvend gewichtsverlies succes!

Nr 2 JE DENKEN VERANDEREN OVER AFVALLEN EN JEZELF

Het resultaat is denken als een winnaar in het leven over afvallen en jezelf. Hierdoor ontstaat geweldige controle over je gevoelens en leefstijlgedragingen, en dus over jouw gewicht.

Nr 3 ZELFLIEFDE CREËREN

Het resultaat is diepgaande zelfwaardering, ultieme zelfacceptatie en een winnaar in het leven worden. De absolute basis voor rust, plezier en succes in je leven.

Nr 4 JE EMOTIES BEHEERSEN

Het resultaat is emotie-eten voorgoed stoppen. Dit gebeurt door problemen en stress of voortaan psychologisch aan te pakken (bijvoorbeeld zelfsaboterende gedachten veranderen), of voortaan via lichamelijke tools (bijvoorbeeld ontspanningsrespons oefeningen).

Nr 5 JE EETOMGEVING BEHEERSEN

Het resultaat is de immense verleidingen van je eetomgeving de baas zijn. Onnodig overeten daardoor stopt eindelijk voor de zogenaamde externe eter.

Nr 6 JE EETGEWOONTES VERANDEREN (OPNIEUW LEREN ETEN)

Het resultaat is langer genieten van minder eten. Een eetstijl aanleren die onverenigbaar is met aankomen of vet vasthouden. Voor de meesten echt opnieuw leren eten dus. Echter zonder honger lijden.

Nr 7 JE EETVERLANGENS BEHEERSEN

Het resultaat is beheersing van de dagelijks te verwachten momenten van snakken naar junkfood of overeten (cravings). Nep-honger de baas zijn dus.

Nr 8 STABIELE BLOEDSUIKERVOEDING INTRODUCEREN

Het resultaat is voeding tot je nemen die jou 1) sneller en langer verzadigd doen voelen, 2) gezond is maar 3) ook echt smaakvol is, en helemaal na de smaakaanpassingsperiode van 5-21 dagen.

Nr 9 EFFECTIEF SPORTEN EN BEWEGEN

Het resultaat is een manier van sporten en bewegen hebben gevonden die je levenslang met plezier kunt volhouden…en daadwerkelijk tot serieus vetverlies leidt.

Nr 10 JE SLANK EN STERK SLAPEN

Het resultaat is de kracht van goede nachtrust leren in te zetten voor volop vetverlies, energie, gezondheid en een goed humeur. PS. Slaap is de nummer 2 beïnvloeder van het gewicht.

Ben je er klaar voor?

Wanneer je gebruikt maakt van onze website ga je akkoord met het plaatsen van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten